Velkommen til KSK på Idretten Online

Postet av Kolbotn Sykkelklubb den 26. Jan 2022

KSK samler nå alle funksjoner på Idretten Online. Vi rasjonaliserer administrasjon og forbedre opplevelsen for deg som medlem. Vi flytter fra den gamle KSK nettsiden, stenger Spond, gjør oss uavhengig av Facebook og får vår egen app for kommunikasjon, aktivitet og sosial deling.

Penger

Kontingenten blir fakturert gjennom betalingsløsningen til Idretten Online. Du må betale 12 kroner for hver transaksjon og vi får tilbake et helautomatisert enkelt system med full oversikt.

Vi skal også bruke betalingsløsningen til egenandeler for våre arrangementer. Dette forenkler administrasjon, reduserer kostnader og gir oss oversikt over arrangementer og på deltakelse.

Aktivitet

Vi testet ut Spond i 2021 med gode tilbakemeldinger. Idretten Online har liknende funksjonalitet som i tillegg er innpasset i klubbens brukersnitt både på nett og i appen.

Ambisjonen er å koordinere all aktivitet i Idretten Online. Treningsplaner og aktiviteter blir publisert og åpnet for påmelding i forkant. Du melder deg inn i dine aktivitetsgrupper og kan følge med på alt som skjer, melde deg på, delta, kommentere og evaluere.

Vi tror at dette vil bidra til at vi finner treningsopplegg, aktiviteter og prioriteringer som gjør det enda bedre å være medlem.

Samtale

Klubben satser på å bruke Idretten Online som en aktiv kommunikasjonskanal og håper på respons fra deg.

Idretten Online tilbyr din egen profilside som medlem i KSK. Her kan du planlegge og holde oversikt over aktivitet. Du kan dele meninger, erfaringer og opplevelser. Og du har full kontroll over ditt medlemskap i KSK.

Vi håper at du som medlem skal gripe denne muligheten og by på deg selv til inspirasjon og glede.

Bli kjent

Idretten Online er ganske lett å bli kjent med. Du vil også finne artikler om hvordan du kan bruke nyttige funksjoner..