KSK Treningsleir Daftø 2023

Train as a pro!

Treningssamling Daftø, Sverige, 20 April - 23 April, 2023

Kjære Sykkelvenner

Landeveisgruppa i Kolbotn SK gjentar suksessen gjennom flere år, og inviterer herved til treningssamling på Daftø Resort i Strømstad fra 20 April - 23 April, 2022. http://www.dafto.se

Det blir tilsvarende opplegg som tidligere år. Vi sykler sammen ned på torsdagen (ca 150km), kjører to økter på fredag, to på lørdag, og sykler hjem igjen på søndag 23 April. Bagasjetransport ordnes. Vi bor i fine 8 manns hytter, med maks 6 ryttere pr hytte for litt bedre plass og komfort. Daftø har lovet oss gode porsjoner med mat, slik at alle blir gode og mette, og vi har booket beach badstu etter trening både fredag og lørdag for litt ekstra luksus. Det blir en tur med hovedfokus på trening, men selvfølgelig også mye sosialt når vi reiser så mange sammen. Årets tur blir kjørt i KSK40 tempo, og opplegget blir tilpasset KSK40.

Er det en eller flere i en gruppe som vet de ikke klarer å følge KSK40 tempo, så er de selvfølgelig hjertelig velkommen til å være med nedover. Vi bidrar til å tilpasse opplegg, både for sykling nedover og for trening der nede. Kjempehyggelig om vi blir flere. Det sosiale blir vi jo sammen om uansett.

Vi har også fått forespørsler fra andre klubber i Follo om å være med, og åpner i år også for det. Ønsker de å være med på KSK40 sitt opplegg, så er det selvfølgelig veldig hyggelig, og ønsker de å lage sitt eget treningsopplegg, så er de velkommen til det. Kolbotn Sykkelklubb sponser dette arrangementet med en god slump penger, så vi har valgt en ørliten symbolsk ekstrabetaling for eksterne ryttere.

Hvis noen frykter at sykkelturen ned blir for lang og hard så tidlig på sesongen, så er det selvfølgelig mulig å komme seg ned på egenhånd, evt. kjøre bagasjebilen som vi skal ha med nedover. Merk i tilfelle dette av på påmeldingsskjema hvis du tror det kan være ønskelig, så har vi en indikasjon på hva vi har til rådighet. Dette er ikke bindende om du skulle ombestemme deg. Sjåfør av følgebilen får refundert kr 500,- av deltageravgiften for turen ned, og tilsvarende for turen hjem igjen. Dersom det blir stor pågang om sjåførjobben kan turen og refusjonen deles mellom flere, evt. foretar vi en loddtrekning.

Prisen blir kun 2780,- pr person for KSK medlemmer og 3250,- pr person for eksterne inviterte ryttere. Fullpensjon for hele langhelgen. Ink. Middagsbuffet på torsdag/fredag/lørdag, frokost fredag/lørdag/søndag og lunch fredag/lørdag. Påmeldingen er bindende.

Meld deg på i dag for å sikre deg plass og unngå ekstra gebyr for etteranmelding. Ordinær påmelding fram til 15 Mars kl 16.00.

Vel møtt til en ny, fantastisk tur i regi av KSK. Dette er en fantastisk anledning til å ha det sosialt med sykkelvenner og sikre formen i 2023.

Forutsetning for deltakelse på treningssamlingen er at du er medlem i KSK, alternativt medlem av invitert klubb og er over 18 år.

Har du spørsmål til arrangementet, ikke nøl med å ta kontakt med reiseleder Egil 918 67 463.

MVH

Reiseleder Egil Bagge og assistent Ivar