Klubbmesterskapet 2024 - en stor suksess!

Postet av Kolbotn Sykkelklubb den 11. Sep 2024

Klubbmesterskapet gikk av stabelen med siste gren, terrengsykling. Det ble arrangert på Østre Greverud stadion på flotte, men våte stier. Konkurransen i de ulike klassene ble gjennomført med hjelp av mange av klubbens frivillige som stiller opp og hjelper til med gjennomføringen. Tusen takk til alle dere!

Artikkelen vil bli oppdatert med resultater.

Klubbmester kåres ved å konkurere i alle grenene, temposykling, fellesstart landeveissykling og terrengsykling. Rangering gjøres ved summering av plassifrene man oppnår i konkurransene. Laveste plassiffer vinner. Ved poenglikhet vinner den med beste enkeltplassering, og så nestbeste enkeltplassering.

Årets vinnere og klubbmestere 2024 er Anna Lina Toverud og Felix Breitschädel, se bildet over. De får æren å bære vår klubbmestertrøye fram til KM2025. Gratulerer!

Bilder og videoer:

Video fra målgang fellesstart landevei

Bilder og videoer fra kort og lang løype terrengsykling

Resultater:

Sammenlagt: